DIDEKITE

AKU seorang insan.. seperti juga orang lain yang ingin menjadi seperti pepatah orang tua-tua dahulu kala.."Kalau tidak boleh menjadi garam yang memasinkan ikan..... JANGAN pula menjadi lalat yang membusukkan ikan.."



Search This Blog

Sunday, May 14, 2006

JALAN-JALAN KE PUTRAJAYA


Petang ni..untuk menghilangkan boring anak-anak..aku bawak mereka ke Putrajaya..ronda sampai ke Kompleks kerajaan..amik gambar..pusing-pusing dan singgah makan kat tom yam di Seri Serdang ala kat belakang JPN..yang baru bukak tu..o.k gak..... tapi di Serdang ni aku masih tak jumpa lagi tempat makan yang memenuhi selera aku anak beranak..... semua tempat aku dah gi makan kat area sini....... tapi entahlah........
Aku seronok giler....lagi dua malam mak nak balik..aku rindu mak..rindu sangat...sangat-sangat rindu....tak terkata..... tak ada bandingan...rasanya..camnerlah..kalau mak dah hilang dari dunia...ni..aku rasa mungkin hidup aku TAK seceria sekarang...........
Mak........aku sayang mak........aku rindu mak....... kerana mak...aku ada kat sini...kerana mak..hidup aku ceria.....kerana mak adalah segala-galanya..........isssssssss..pssttttttt.....jangan bocor rahsia aku tau....... mak tau tau.....!!!!! dan SELAMAT HARI IBU MAK.............

No comments: