DIDEKITE

AKU seorang insan.. seperti juga orang lain yang ingin menjadi seperti pepatah orang tua-tua dahulu kala.."Kalau tidak boleh menjadi garam yang memasinkan ikan..... JANGAN pula menjadi lalat yang membusukkan ikan.."



Search This Blog

Sunday, May 21, 2006

KERJA AKHIR SEBELUM KE A'FAMOSA

Hari ni aku siapkan..tentatif program..borsur dan name tag..serta alat tulis yang perlu dibawak..... untuk Bengkl Semakan ISO di Tiara 8 Jun ni...aku senang kerja semua ni siap lebih awal..aku jugak yang senang dan tak kelam kabut....
Sebab minggu ni aku kena pi Kursus Etika dan Protokol di A'Famosa..ajuran Persatuan Pegawai Tadbir so aku dah jumpa En. Latif..aku nak bawak famili..so dia setuju dan lebihan duit tu aku tanggung..lebih kurang RM 200 aku kena top-up...kira o.klah tu.. sebab ofis cuma support peserta bengkel jer.....
Namti balik dari sana aku cerita yerk....

No comments: