DIDEKITE

AKU seorang insan.. seperti juga orang lain yang ingin menjadi seperti pepatah orang tua-tua dahulu kala.."Kalau tidak boleh menjadi garam yang memasinkan ikan..... JANGAN pula menjadi lalat yang membusukkan ikan.."



Search This Blog

Monday, December 8, 2008

MAJLIS PERKAHWINAN NONIE-NASIR

*I awake all filled with you... YOUR image allow my seases no rest............*



Nonie adik aku yang ke 5..... bulan Ogos 2008 yang lalu dia telah mendapat jawatan tetap setelah hampir 8 tahun di UPM.... alhamdulillah...... Setelah dia membawa seorang jejaka yang telah mencuri pintu hatinya.. pada hari raya yan lalu..... beliau telah melangsungkan pertunangan pada bulan Oktober.....Pada tanggal 6 Disember 2008 beliau selamat menjadi milik Encik Mohd Nasir... alhamdulillah....


Ni ABAH yang tak henti2 tersenyum menyambut kehadiran tetamu yang diundang....




Ni anak aku yang kedua si Angah dan anak along yang kedua..si Atun... sempat berposing....
Kak Pah.. kakak angkatku bersama keluarga.....



Pengantin sempat bergambar bersama dengan anak buah perempuan dan kengkawan


Ni kek *SEGERA* menumpang sambut hari jadi ALONG (4/12/2008)... ABAH (5/12/2008) dan AKU (12/12/2008).......



Ni Abang ADIB dan FIRDAUS anan sulung Ija

Ni AQILAH anak ketiga along dan anak sulong aku...

Ni adik bonsu aku..... yang akan bertunang minggu depan.......MIRA













Ni Satu-satu adik lelaki aku dan isteri.....

Ni IJA adik keempat aku bersama keluarga....













Ni.. lah AKU... bersama keluarga.....

Ni keluarga ALONG.. suaminyer telah PERGI ..... pada 27 Jun 2008 yang lalu.....sehari selepas harijadi MAK

















Ni kami enam beradik..... TENGUK!!!!! macam-macam rupa ada...... ada rupa mat salleh.. rupa mamak tongkang... rupa jawe.... ha..ha..ha










Ni cucu-cucu EMAK DAN ABAH.....enam lelaki dan 4 perempuan... sepatutnyer.. 5 perempuan tapi 11 tahun yang lalu SAFA AQIDAH.. anak along yang keempat telah meninggal dunia dalam usia 6 bulan kerana komplikasi jantung......


Ni lah MAK dan ABAH kami yang tercinta....























BAKAT TERBENAM ABANG.....





























SI JUAN ADIK AKU JUGAK NAK TUNJUK BAKAT JUGAK!!













No comments: