DIDEKITE

AKU seorang insan.. seperti juga orang lain yang ingin menjadi seperti pepatah orang tua-tua dahulu kala.."Kalau tidak boleh menjadi garam yang memasinkan ikan..... JANGAN pula menjadi lalat yang membusukkan ikan.."



Search This Blog

Saturday, November 4, 2006

PERSEDIAAN AKHIR SEBELUM AUDIT SIRIM



Aaaa....aku dah penat ngemas..sekarang ni time..soru....beb.......



Ingat dia sorang jer..tau lapor...aku lagi tengah kebuluq ni.....

Nak tunggu kak Hajar lambat bonar..tah bila nak siap...baik aku join sapu sekeli....




Isss..... perut dah lapor... baik aku bedal dulu...eh..mana anak aku ni..dah kena jual ker.... bukan boleh cayer bebudak IG nih.....

Kalau aku jatuh tangga ni... ada insuran ke En. Latip ooiiiiiii.........






Bak ler sini...... bagi kat akak... ni keroje akak..kome buat ler keje kome.....



Ishh..... aku ni bela ikan ke....bela berudu ni.....





Penatnya..aku..... ni sumer mak tiri punyer pasal ler... ader bini ..pun tak mau tolong..jaga kau...!!!
















Ha..tembak Aisyah..... tujukkan kehebatanmu..... sembur kasi bersih....




Kak Su... jangan ler kontrol cun..... nampak sangat hipokritonyer.......he..he...








Inilah anak ISO..... yang Mummy dia sebuk tengah makan kat pantry tu....... cun tak.... kalah Kajol woi.....!!!!










Hari ini kami semua bergotong-royong mengemas IG.... almaklum la...lusa nanti orang SIRIM nak datang untuk Audit ISO.... sakan ler kami mengemas..... mengedit dokomen...menxerox..... dan seangkatan dengannya.....tak kira ..sama rata buat kerja hingga berkilat IG dibuatnya..... termasuk pencuci kontrak kita..Kak Hajar yang sporting sama-sama memeriahkan suasana....... Petang itu si Balwuiss call... ajak beraya kat rumah.. lepas siap semuanya..kami beramai-ramai ke sana..lebih kurang 6 biji kereta termasuk Pak Latif yang sampai tengahari tu untuk mengintai anak buahnya yang rajin-rajin belaka.......

Naik kereta Aisyah.... open house rumah KISS...

Bergambar dengan KISS beramai-ramai kat luar rumah seetelah perut kenyang dengan SOTO buatn CHEF MUNAWIR

Ha... Umairah dah di dokong Mummy nyer......... kesian dia..penat seharian kat ofis.. dan kini ke rumah Untie Kiss pulak.... balik bobom tau.... tapi jangan lupa mandi dulu........

No comments: