DIDEKITE

AKU seorang insan.. seperti juga orang lain yang ingin menjadi seperti pepatah orang tua-tua dahulu kala.."Kalau tidak boleh menjadi garam yang memasinkan ikan..... JANGAN pula menjadi lalat yang membusukkan ikan.."



Search This Blog

Wednesday, May 27, 2009

ULANGTAHUN PERKAHWINAN KE 15

*I awake all filled with you... YOUR image allow my seases no rest............*
































HARI INI HARI KERAMAT ... 27 Mei 2009..... genap 15 tahun perkahwinan kami..... Penuh onak dan duri... jalan yang berliku... nak menjaga hati seorang suami berdarah JAWE ini bukanlah mudah rupanyer...... tapi AKU tetap aku...... diri hidup penuh dengan sikap berdikari dan hati yang keras jitu menjadi kan aku kekal hinggal kini.... Buka kebahagian diri yang aku cari ... tapi hati anak-anak yang aku jaga dan bajai kerana bagi AKU ... anak-anak adalah dunia aku... anak-anak adalah no. 1 dalam hidup aku... tanpa mereka hati aku mati.. jiwa aku kosong...... diri aku KAKU..........

No comments: