DIDEKITE

AKU seorang insan.. seperti juga orang lain yang ingin menjadi seperti pepatah orang tua-tua dahulu kala.."Kalau tidak boleh menjadi garam yang memasinkan ikan..... JANGAN pula menjadi lalat yang membusukkan ikan.."



Search This Blog

Wednesday, October 18, 2006

SHOPPING RAYA 2006

Hujung bulan ni....sakan aku bershopping baju raya untuk anak-anak..maklum ler...ada JUSCO SALES..... untuk ahli.... apa lagi....sakan ler memborong....... tak kisahlah..setahun sekali anak-anakku merasa baju baru.... aku jarang bershopping baju..tapi sekali shopping..abang tau ler.....!!!!!! ranap beb poket dibuatnya.... tapi betul-betul berbaloi..dengan kualiti kain dan harga yang berpatutan..... tu baru baju belum yang lelainya.....
Minggu pertama puasa gi beli kerepek kat Kak Ros Trading kat Banting...... memacam ader......kalau gi lambat..alamatnyer..... tak dapek ler nak tolong.......
Minggu seterusnya gi.... GIANT shopping sandal untuk anak-anak..memasing tak mau kasut..leceh katanye.......
Dan yang terakhir....kuih raya aku tak perlu risau..adik kesayangan ku kan tokey kuih raya......so order sajer ler.... dan alhamdulillah...ramai jugak kengkawan aku yang order kuih darinya....... memang sesedap biskut dia.......tapi aku luper nak amik gambar..tak sempat ler....

No comments: