DIDEKITE

AKU seorang insan.. seperti juga orang lain yang ingin menjadi seperti pepatah orang tua-tua dahulu kala.."Kalau tidak boleh menjadi garam yang memasinkan ikan..... JANGAN pula menjadi lalat yang membusukkan ikan.."



Search This Blog

Wednesday, September 12, 2007

HARI PALING SIBUK!!

Jika sayangkan sesuatu atau seseorang..... segala-gala yang lain kita ketepikan.....


Pagi ini aku kena setle cepat kerja2 yang berlambak.. kena hantar Bendahari.....tu pun bergantung pada pengarah.. kalau pengarah tak sign.... abislah aku.... Jam 11.00 nanti ada kursus kewangan hingga 1.00 tengahari... Petang pulak ada meeting dengan Pegawai Tadbir..... esok aku dah cuti dua hari... lewatlah balik ari nampaknya..... Aku tak mahu pembayaran 'hang' dalam try aku.... Tak suka dengar rungutan ... setakat ni alhamdulillah..... Masalah kalau aku cuti 1 hari sekalipun... try aku penuh giler..bila masuk kerja balik...!! WAAAAAAAAAAAAA
Sekarang ni.. bulan puasa aku selalu ambil cuti.. untuk tolong mak masak di masjid... kesian mak.. dah la tak berapa sihat.... Aku harap mak akan kembali seperti sediakala.

No comments: