DIDEKITE

AKU seorang insan.. seperti juga orang lain yang ingin menjadi seperti pepatah orang tua-tua dahulu kala.."Kalau tidak boleh menjadi garam yang memasinkan ikan..... JANGAN pula menjadi lalat yang membusukkan ikan.."



Search This Blog

Sunday, September 9, 2007

LAMPU OH LAMPU

Jika sayangkan sesuatu atau seseorang..... segala-gala yang lain kita ketepikan.....

Sep 10, 2007, 8:43 am
9 September... selepas zohor.. aku dan abang ke KL.... mencari lampu untuk rumah baru....... Kami ke ALFO..Jalan Ipoh....... beli untuk lampu dapur basah dan kering... porch... hall... dan semua bilik tidur...... serta bilik air..habis RM 1 ribu lebih.... dapat jadi ahli..dapat free lampu meja..... dapat tea set ....... dan aku tengah kecek dengan si Said..penjual tu..untuk dapat mug ALFO...geram aku dengan mug tu..... semua tu dapat minggu depan..sebab stok tak ada..so booking dulu..... Nasib baik masa pergi Sarawak dah banyak beli lampu untuk dinding.... dan tangga.... tinggal beli dimer saja..... So bolehlah aku minta tolong dengan budak ofis untuk pasang bila free nanti..... Sekarang ni kena kumpul duit untuk beli kipas dan aircond.... insyalllah.....sabar­222222. lahh hati...!!!!

No comments: