DIDEKITE

AKU seorang insan.. seperti juga orang lain yang ingin menjadi seperti pepatah orang tua-tua dahulu kala.."Kalau tidak boleh menjadi garam yang memasinkan ikan..... JANGAN pula menjadi lalat yang membusukkan ikan.."



Search This Blog

Tuesday, August 1, 2006

PERGINYA AYAH KAK ZARAH

Semalam aku jaga gerai fakulti kat bukit ekspo.....dengan Sal..dari jam 8.00 hingga 5.00 petang.... tengahari sempat ajak Sal makan kat rumah.. mak ler yang bagi lauk..aku masak nasi jer... Sayang mak....muah...!

Petang tu aku cakap kat Sal..lengan sebelah kiri aku lenguh sangat...cam ader batu..bergayut..selalunya aku nak dengar berita sedih........ Esok tu...dengar khabar..ayah kak Zarah meninggal kerana sakit tua..... innailla...... tu la aku...... kalau ada kematian....selalunya..adalah anggota tangan atau kaki aku yang lenguh... bila dah dengar berita kematian..baru hilang lenguh tu... tau tau apasal..rupanya ...mak pun sama........ jadi aku ngikut resmi mak ler........

No comments: