DIDEKITE

AKU seorang insan.. seperti juga orang lain yang ingin menjadi seperti pepatah orang tua-tua dahulu kala.."Kalau tidak boleh menjadi garam yang memasinkan ikan..... JANGAN pula menjadi lalat yang membusukkan ikan.."



Search This Blog

Wednesday, September 13, 2006

ALONG MENANG HADIAH

Beberapa hari yang lepas..aku terima panggilan daripada FOMCA... terperanjat gak aku..ingat apa halnya..rupanya.... si Along.... menang pertandingan menulis esei.....Penggunaan Elektrik Secara Bijak.... dapat tempat ketiga... hadiahnya RM 100 beserta sijil...... tu yang pihak sana call nak kan nama ibu atau bapa untuk sediakan cek pembayaran...... alhamdulillah.. dalam aku ditim[pa musibah... ada jugak rezeki yang datang untuk anak aku........

Tapi hal yang hilang kunci motor tu..aku dah tu siapa dia..... tak taulah dia nak pulang atau tidak... aku dah hilang harap...... aku harap tuhan akan beri pembalasan yang sewajar pada dia yang buat aniaya pada aku.... amin......

No comments: