DIDEKITE

AKU seorang insan.. seperti juga orang lain yang ingin menjadi seperti pepatah orang tua-tua dahulu kala.."Kalau tidak boleh menjadi garam yang memasinkan ikan..... JANGAN pula menjadi lalat yang membusukkan ikan.."



Search This Blog

Wednesday, April 4, 2007

HIP HIP HOREY

Jika sayangkan sesuatu atau seseorang..... segala-gala yang lain kita ketepikan.....


Alhamdulillah..syukran222222222222222222222222222222222222222222222 yang tak terhingga ke hadrat ilahi kerana memperkenankan doa hambamu yang hina dina ini...... AKU BERJAYA BERTUKAR TEMPAT BERTUGAS!!!!!!!! Dari IG ke ITMA.... ke bangunan lama dulu ler...(IBS lama)........ mulai 16 April ni... dan budak ITMA ke sini...... Dan aku kenal budak ni.. staf kontrak IBS dulu.... dan ada geng baik dia kat sini.... so....masyukkkkkkkkk ler......jadi GANG STARZ yang hebat ler nanti..... syabas!!!!!!!
Surat tak dapat lagi..tapi orang ITMA..S/u dia dah call.. Puan Poh... bagi tau..surat pertukaran aku dah sampai.... Aku cakap bertukar dengan siapa..so kat situ aku kena buat kewangan...bidang yang satu ni belum pernah aku buat.... so tak jadi masalah...Benda ni aku boleh belajar..... cuma satu..Aku tak mau saki baki kerja orang dan time serahan tugas nanti..semua clear..OK!!!!!! Dan aku jugak akan clearkan semua kerja aku supaya orang baru nanti tidak dapat bebanan kerja dari aku.... Itu baru betul..... So I'm very happy..Thankxxxx GOD!!!!!!!!!!! Pasti Abang dan anak-anak gembira..sebab aku akan belanja makan besar selepas ini...ha...ha... janji pasti tertunai sayang!!!!!!

No comments: