DIDEKITE

AKU seorang insan.. seperti juga orang lain yang ingin menjadi seperti pepatah orang tua-tua dahulu kala.."Kalau tidak boleh menjadi garam yang memasinkan ikan..... JANGAN pula menjadi lalat yang membusukkan ikan.."



Search This Blog

Thursday, April 19, 2007

RAPTAI SUKAN 2007


Jika sayangkan sesuatu atau seseorang..... segala-gala yang lain kita ketepikan.....


Hari ini jam 8.30 pagi... berkumpul semua staf yang terlibat dalam Raptai sukan UPM..... eeeemmmmmm berpanas terik la kami berkawat kat sana........ Tetapi rasa sungguh seronok sekali..enjoy rasanya....... Buka mengharapkan kemenangan..tetapi kepuasan diri....bersama kengkawan sebenar..di saat-saat akhir di IG ni.......Mungkin ini kenangan manis yang terakhir kot.......... Aku doakan moga jalinan antara staf di IG tidak terus telungkup ...... Aku mahu IG yang dulu...waktu aku mula-mula masuk ke sana dulu... mungkinkah akan kembali seperti sediakala...... setelah orang yang suka mengadu domba ini berubah laku.....?
Bergambar kenangan kali terakhir....Puan Yan (moga cepat dapat baby)..Cik Niza...Cik Ika....(Lagi sebulan nak jadi perantin)...Cik Ita...Cik Sal..Cik Diana..(jangan kacau hak orang tau...cari yang single jer)....dan Cik Aisyah...(nanti kita tukar hadiah besdey yer...)

No comments: