DIDEKITE

AKU seorang insan.. seperti juga orang lain yang ingin menjadi seperti pepatah orang tua-tua dahulu kala.."Kalau tidak boleh menjadi garam yang memasinkan ikan..... JANGAN pula menjadi lalat yang membusukkan ikan.."



Search This Blog

Thursday, April 12, 2007

POSPONG PINDAH

Jika sayangkan sesuatu atau seseorang..... segala-gala yang lain kita ketepikan.....

Hari ni IG dapat surat dari budak ITMA tu..mohong pospong pindah hingga 2 Mei 2007 sebab banyak kerja tertangguh.......... ha..ha.. bagus... Siap kan kerja anda..sebelum mai sini.. Gua tak mau bikin hang punya kerja........ Aku tak ada hal punya.. dan syukur jugak sebab aku masih berpeluang belajar dengan Sal buat Kewangan ni........

Dan bukan saja aku berpindah...malah Kak Zarah dan Kak Normah jugak ikut berpindah cuma dia kekal di IG lama dibawah Bahagian Antarabangsa... so seronok ler mereka di tempat baru..kerana masih kekal di IG lama yang banyak kenangan untuk mereka berdua..... Mana tak nyer... taman tu mereka yang jaga dari pokok tu kecil hingga pokok-pokok tu membesar hidup dengan subur...... Alhamdulillah kak....... Tak la kita......jauh beribu batu lagi.........

No comments: