DIDEKITE

AKU seorang insan.. seperti juga orang lain yang ingin menjadi seperti pepatah orang tua-tua dahulu kala.."Kalau tidak boleh menjadi garam yang memasinkan ikan..... JANGAN pula menjadi lalat yang membusukkan ikan.."



Search This Blog

Wednesday, August 15, 2007

PEGAWAI TADBIR BARU

Jika sayangkan sesuatu atau seseorang..... segala-gala yang lain kita ketepikan.....





Sejak sebulan yang lalu ITMA telah kehilangan pegawai tadbirnya sebab Puan Hanita Tajuddin sambung belajar buat Master.



Hari ini kami akan terima pegawai tadbir baru..Encik Jamsari Tamsir...... so o.k.. tak o.k...kita tenguklah nanti... setahu aku di ITMA ni dah biasa dengan pegawai tadbir perempuan.... banyak jugak desas-desus tak puas hati di kalangan stafnya.. tak taulah aku..sebab aku baru join di sini.... bagi aku.... o.k jer dengan aku sepanjang beberapa bulan aku di sini....



Bagi aku kalau kita diarahkan membuat sesuatu kerja dan kerja itu berjalan dengan baik..tak kan lah bos kita nak bambu kita.. tak yah pakai aircond nak membodek....... semua tu hipokrito belaka..... bagi aku... bagi kerja..aku siapkan... jangan kacau aku sudah... sebab aku tak kacau orang........

No comments: