DIDEKITE

AKU seorang insan.. seperti juga orang lain yang ingin menjadi seperti pepatah orang tua-tua dahulu kala.."Kalau tidak boleh menjadi garam yang memasinkan ikan..... JANGAN pula menjadi lalat yang membusukkan ikan.."



Search This Blog

Wednesday, February 3, 2010

*I awake all filled with you... YOUR image allow my seases no rest............*

Minggu ini sudah genap 2 bulan aku menghadapi dugaan ini... Aku harap aku tabah dan redha dengan segala-galanya.... aku tahu aku manusia biasa...yang macam orang lain jugak... Ada hati dan perasaan....macam korang jugak...

Cuma mungkin aku punya hati dan jiwa yang kuat.. eh bukan.... Aku kena punya jiwa dan hati yang kuat untuk aku berdiri tegap demi kaki-kaki kecil-kecil anak-anak aku yang aku sayangi sepenuh hati dan jiwa aku..... Demi my SOUL MATE...SOUL BED...dan segala macam soul lagi... Aku yang AKU sekarang ni.... tetap kuat......demi semua orang yang aku sayangi... kerana AKU SAYANG KAMU lebih dari diri aku sendiri......

No comments: