DIDEKITE

AKU seorang insan.. seperti juga orang lain yang ingin menjadi seperti pepatah orang tua-tua dahulu kala.."Kalau tidak boleh menjadi garam yang memasinkan ikan..... JANGAN pula menjadi lalat yang membusukkan ikan.."



Search This Blog

Tuesday, February 2, 2010

KE SUATU DESTINASI










*I awake all filled with you... YOUR image allow my seases no rest............*

29 Januari 2010.. jam 10.30... Aku sudah brada di dalam bas ekspress... menuju ke utara... sampai k destinasi lebih kurang jam 4.30 pagi... 6.30 mengambil bas terus ke bandar yang dituju... Minum pagi dan terus ke destinasi. Jam 9.30 berjumpa dengan pegawai yang berkenaan lebih kurang 1 jam. Selepas itu sesi pertemuan di atur selama 1 1/2 jam. Jam 12.00 aku sudah keluar dari kawasan itu.. untuk terus ke kompleks yang berdekatan mencari beberapa keperluan. Selsai urusan lebih kurang jam 2.30 aku menghantar barang2 tersebut dan terus bergerak ke pekan untuk membeli tiket pulang ke KL...

3.30 selepas makan tengahari kami di bawa ke Hentian JURU dan dinaikkan bas lebih kurang jam 4.30. Lebih kurang jam 8.30 kami selamat sampai ke bandaraya Kuala Lumpur... Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar...

Keeokkannya aku ke KJ untuk mencari baju melayu putih seperti yang dikehendaki tetapi tidak berjumpa... maklumlah.. bukan waktu perayaan dan warna tersebut bukan pilihan.... Jadi aku terus ke Nagoya membeli kain ela sahaja. Aku hantar ke kedai jahit lah nampaknya.... Rabu nanti siap... Dan aku akan pos sahaja.....

No comments: