DIDEKITE

AKU seorang insan.. seperti juga orang lain yang ingin menjadi seperti pepatah orang tua-tua dahulu kala.."Kalau tidak boleh menjadi garam yang memasinkan ikan..... JANGAN pula menjadi lalat yang membusukkan ikan.."



Search This Blog

Saturday, July 15, 2006

TSUMAWI VS TSUNINA

Gambar semasa menjadi tunang Mawi

Tanggal 10 Julai lalu..putuslah hubungan yang termetri sepanjang hampir dua tahun.....mungkin sudah tiada jodoh..dah telah tertulis..... memasing dengan andaian tersendiri..yang sudah tu..biarlah berlalu.... moga.. sama-sama membina kerjaya sendiri demi masa depan yang lebih gemilang....

Menyurus arus perubahan...... Ina makin bertambah rezekinya...dari minah kilah ke pegawai pemasaran Celcom...... dan model tudung Butik Kirana........ moga dia bertambah matang dan tabah dalam menghadapi gelombang hidup orang popular seperti x tunangnyer......





Edisi KL: Moga Ina berjaya

Oleh Nor Akmar Samudin akmar@hmetro.com.my


Gambar selepas putus tunang
KUALA LUMPUR: “Biarlah Ina dengan dunia yang baru diceburinya lagi pun itu pilihannya sendiri. Saya tak mahu kata apa-apa, mungkin sudah tertulis rezekinya ke arah mana. Bagaimanapun, saya harap dia berjaya dalam apa jua (bidang) dilakukannya,” kata bintang popular Mawi, 25, mengenai pembabitan bekas tunangnya, Nordiana Naim atau Ina, 22, dalam bidang peragaan dan pengacaraan.


Selepas pasangan itu putus tunang secara rasmi pada 10 Julai lalu, Ina kini mempunyai kerjaya baru di ibu negara sebagai eksekutif pemasaran di sebuah syarikat swasta. Ina juga tampil dengan wajah dan imej baru.

Menumpang tuah sebagai bekas tunang penyanyi paling popular ketika ini, wajah gadis manis kelahiran Felcra Sungai Ara, Kota Tinggi, Johor, mula menjadi perhatian pihak media dengan wajahnya terpampang dalam akhbar dan majalah.

Mengulas mengenainya, Mawi tidak berasakan yang Ina mengambil kesempatan sebagai bekas tunangannya untuk mencipta nama dalam bidang seni.

“Pada saya Ina tidak mengambil kesempatan di atas apa yang berlaku. Apa yang dilaluinya kini adalah rezekinya. Biarlah dia berusaha mencapai cita-citanya sendiri.

“Bagaimanapun, saya harap Ina bersedia dengan apa saja kemungkinan yang akan berlaku dalam dunia seni kerana dugaannya sangat hebat.

“Namun sekiranya satu hari nanti dia lebih popular daripada saya, biarlah. Apa yang sudah berlaku biarlah berlalu, usah dikenang lagi dan saya pun tidak kesal melepaskannya,” katanya yang ditemui selepas pelancaran album Doa, Berzanji dan Qasidah berlagu di Restoran Seri Melayu, di sini, semalam.

Tambahnya, dia juga menolak cadangan bergambar bersama Ina sekiranya ada pihak yang ingin berbuat demikian.

Mengenai pembayaran perubatan arwah bapanya yang masih berbaki RM162,000, Mawi berkata, dia akan berbincang dengan Institut Jantung Negara (IJN) bagi melangsaikannya.


Kehilangan ayah pada 5 Julai dan putus tunang pada 10 Julai merupakan saat getir buat Mawi...moga tabah dalam menghadapi cabaran sebagai isan terkenal.....

Bukan Mawi saja ada club...Ina pun dah ader beb.....



No comments: