DIDEKITE

AKU seorang insan.. seperti juga orang lain yang ingin menjadi seperti pepatah orang tua-tua dahulu kala.."Kalau tidak boleh menjadi garam yang memasinkan ikan..... JANGAN pula menjadi lalat yang membusukkan ikan.."



Search This Blog

Tuesday, February 27, 2007

PINDAH OH PINDAH

Jika sayangkan sesuatu atau seseorang..... segala-gala yang lain kita ketepikan.....


Rasa-rasanya.... pejabat kami dah hampir nak berpindah ke pejabat baru.... Mungkin aku di sana atau mungkin rezeki aku akan ke tempat lain... hanya ALLAH sahaja yang maha mengetahui..... Sekiranya aku d tempat baru... maka semakin jauh aku ke tempat kerja.. susahlah aku nak menguruskan persekolahan anak-anak.... harap-harap permohonan pertukaran ku berjaya dan mendapat perhatian yang sewajarnya dari pihat Pendaftar..... Aku tahu Pengarah dan P. Tadbir aku tak setuju dengan niat aku..tapi aku perlu fikirkan kesusahan yang bakal aku hadapi..... masa yang terbuang di tengah jalan.... aku akan keluar rehat lebih awal dan masuk lebih lambat..... dan sudah pasti akan kedengaran sosek-sosek... di kemudian hari.... Sebelum semua itu berlaku..lebih baik aku tarik diri dulu......

No comments: