DIDEKITE

AKU seorang insan.. seperti juga orang lain yang ingin menjadi seperti pepatah orang tua-tua dahulu kala.."Kalau tidak boleh menjadi garam yang memasinkan ikan..... JANGAN pula menjadi lalat yang membusukkan ikan.."



Search This Blog

Monday, February 26, 2007

PTK 2




Jika sayangkan sesuatu atau seseorang..... segala-gala yang lain kita ketepikan.....




Dua hari aku dapat cuti free... Cuti Tanpa Rekod..CTR.... sebabnya.. kena duduk periksa... Jumaat 16 Februari dan 26 Februari.... dan aku dapat jumpa Kak Jem dua hari tu.. teman baik aku yang bertugas di HKL.. Fakulti Perubatan... usianya muda tiga tahun dari mak aku.... dia anggap aku macam anak dia... orang nya memang baik..dan sesuai sungguhlah dengan aku... Dan aku berharap...... Aku amat berharap pertukaran aku mendapat perhatian yang serius dari Pendaftar.. dan aku tak kisah kalau aku perlu duduki PTK 2 ni tahun depan..tapi kalau tidak...... best giler...naik gaji lagi..he..heee...prasan ler.......!!!!




No comments: