DIDEKITE

AKU seorang insan.. seperti juga orang lain yang ingin menjadi seperti pepatah orang tua-tua dahulu kala.."Kalau tidak boleh menjadi garam yang memasinkan ikan..... JANGAN pula menjadi lalat yang membusukkan ikan.."



Search This Blog

Saturday, May 5, 2007

BERPINDAH LAGI

Jika sayangkan sesuatu atau seseorang..... segala-gala yang lain kita ketepikan.....


Hari 5 Mei 2007 ini aku berpindah lagi...ke pejabat baru..dapat kawan baru.. dan bidang kerja yang baru..kewangan...so lengkaplah hidup aku sebagai penjawat awam..... dapat membuat semua bidang kerja yang boleh buat aku tercampak dimana-mana..aku boleh 'idup'..... Alhamdulillah..berka­t kesabaran aku belajar selama sebulan sebelum ni..aku dah pandai guna sistem kewangan yang disediakan. Aku gembira di sini.......Sangat gembira... Kenapa aku tukar.... sebab.. pejabat lama tu berpindah jauh..nun di seberang sana..... jauh dari sekolah dan kampus induk... sedangkan sekolah anak hanya bersebelahan dengan kampus induk..... so Alhamdulillah...aku berjaya dapat tukar..tak sampai sebulan permohonan ........ Aku percaya..... kalau kita selalu berbuat baik..Allah pasti permudah dan murahkan rezeki kita.... Alhamdulillah.....

No comments: