DIDEKITE

AKU seorang insan.. seperti juga orang lain yang ingin menjadi seperti pepatah orang tua-tua dahulu kala.."Kalau tidak boleh menjadi garam yang memasinkan ikan..... JANGAN pula menjadi lalat yang membusukkan ikan.."



Search This Blog

Wednesday, May 23, 2007

KURSUS KE SABAH LAGI

Jika sayangkan sesuatu atau seseorang..... segala-gala yang lain kita ketepikan.....


Hari ini...pagi lagi aku telah dapat berita yang paling gumbira..... Aku akan ke SABAH lagi.... berkursus... Citernya gini... Dalam duk sibuk pindah pejabat baru... aku dapat tawaran kursus... permohonan aku semasa di Ig lagi.... so aku dengan perasaan tidak ada keyakinan langsung..tunjukkan pada BOS di pejabat baru..untuk kelulusan.. tak sangka...LULUS!!!!!!!!.. Alhamdulillah.... Aku ke sana pada 6 - 10 Jun 2007..... Bolehlah aku memborong ikan keropok minat abang...... kraftangan..kristal... keronsang.... dan memacam lagi..... Bila lagi nak ke sana...

Kata kakak2 kat sini...aku ni beruntung kerana senang betul dapat kelulusan dari BOS.. sedangkan aku baru 2 minggu menjadi staf ITMA...... Mereka kat sini dah bagai nak rak minta tak pernah lulus....sampai ada yang kecik ati..... Entahlah... Aku pun tak kenal rapat lagi dengan bos ni...bercakap pun jarang-jarang...menegur aku pun baru sekali dua..... his...heran jugak aku bagaimana boleh terlulus pulak...... mungkin rezeki aku..... berbaik dengan orang.... ni la yang Allah bagi.... syukur.... merasa lagi aku berjalan ke sana..mungkin kali ni saja... Nak pergi dengan duit sendiri belum tentu l;agi!!!!!!!!!!!

No comments: