DIDEKITE

AKU seorang insan.. seperti juga orang lain yang ingin menjadi seperti pepatah orang tua-tua dahulu kala.."Kalau tidak boleh menjadi garam yang memasinkan ikan..... JANGAN pula menjadi lalat yang membusukkan ikan.."



Search This Blog

Tuesday, March 9, 2010

MENGONG PART 3

*I awake all filled with you... YOUR image allow my seases no rest............*

10 Mac 2010

Pagi sedang aku sibuk menghabiskan kerja-kerja yang sentiasa ada.. aku dapat 3-4 mesg dari Puan Kaunselor.... khabar gembira dan tidak gembira.... Tak kisah la.. seorang AKU kan sekarang boleh terima segalanya seadanya....

AKU juga lihat di laman FB aku ada msg yang masuk... ah malas nak bukak... AKU habiskan kerja-kerja yang terbengkalai.... AKU teruskan uruskan kerja-kerja ku selanjutnya..ke bank dan ke pejabat pos mengepos surat-surat yang telah ku siapkan... Aku terus mengambil dan menghantar anak-anak ke sekolah seperti biasa.

AKU buka FB dan ku baca msg yang masuk.... ahhhh sudah salah sangka rupanya sahabatku ini.... tapi memang malam tadi AKU memang kecik ati.... ha..ha.. AKU salah sangka dan sahabatku marah gila.... tapi aku sudah mintak maaf....... tapi AKU tetap kecik ati.... sampai bila..ontah la...

No comments: