DIDEKITE

AKU seorang insan.. seperti juga orang lain yang ingin menjadi seperti pepatah orang tua-tua dahulu kala.."Kalau tidak boleh menjadi garam yang memasinkan ikan..... JANGAN pula menjadi lalat yang membusukkan ikan.."



Search This Blog

Thursday, March 4, 2010

PESAN SEORANG SAHABAT

*I awake all filled with you... YOUR image allow my seases no rest............*

Oleh kerana memegang janji seorang sahabat... dan kerana aku sahabat yang baik... sayang menerima dia seadanya..... Aku hormat pendirian dia yang dia tidak mahu aku paparkan wajah misterinya.... ha..ha.... So demi permintaannya yang sadis itu....
Aku mintak maaf bebanyak kerana tidak dapat menyiarkan gambarnya yang menjadi pojaan hati semua orang baik lelaki.. perempuan... bapuk..pondan.. dan sebagainya..ha..ha.... WAHAI SAHABATKU..... jangan mara aaaaaaaaaaaaaaa wa pun suda terlebih sewel selupa lu la............kah33333333

No comments: