DIDEKITE

AKU seorang insan.. seperti juga orang lain yang ingin menjadi seperti pepatah orang tua-tua dahulu kala.."Kalau tidak boleh menjadi garam yang memasinkan ikan..... JANGAN pula menjadi lalat yang membusukkan ikan.."



Search This Blog

Thursday, March 4, 2010

SELAMAT HARI JADI SAHABAT 22 FEB 2010











*I awake all filled with you... YOUR image allow my seases no rest............*


4 Mac 2010...

Pagi-pagi ku sudah sibuk buat penyata kewanngan yang bos nak bawak meeting esok... kul 11.00 nanti ada taklimat Audit RU pulak.... Sampai kul 1.00 tengahari baru abih... Siap aku kemas dia orang makan.. sebab ofis order makanan dengan mak... Semua urusan ambil anak2 sekolah mak yang tolong uruskan...

2.00..petang aku terus masuk ofis.. dan dapat msg dari seorang SAHABAT.. ha.ha.. dia msg kat no hp lama aku tak berbalas.. tu yang dia mesg dalam fb.... Aku bagi no hp baru... so berbalas msg ler kami berdua... dengan merapu-rapu macam orang sewel.... Malam kami janji nak jumpa...

So sempena harijadi SAHABAT aku ni... Aku bawak dia makan kat Gerai Satay Hj Samuri.. kajang... Ya la... kat mana yang aku mampu ler kan.... bawak anak2 sekali.... Sambil berbual-bual dengan macam2 kisah... Jam 10.45 kami beransur pulang....Sampai ke rumah... dan dia juga... sampai ke rumah mak dia.... masih menyambung msg merapu2 lagi... hingga jam 2.00 pagi lebih.. sedar2 aku sudah terlelap bersama novel yang tertangkup di muka dengan lampu yang masih terpasang.. ha..ha.....

Yup.... berkawan biar seribu.. berkasih biar yang satu..... Dia mampu menjadi sahabat yang baik dan aku bangga mempunyai sahabat seperti dia... Terima kasih wahai sahabatku....

No comments: