DIDEKITE

AKU seorang insan.. seperti juga orang lain yang ingin menjadi seperti pepatah orang tua-tua dahulu kala.."Kalau tidak boleh menjadi garam yang memasinkan ikan..... JANGAN pula menjadi lalat yang membusukkan ikan.."



Search This Blog

Tuesday, January 19, 2010

2010 TAHUN CABARAN


*I awake all filled with you... YOUR image allow my seases no rest............*

Tahun lalu pengakhir cerita hidupku... Aku lalui sejarah gembira.... Adikku selamat dinikahkan bersama pujaan hatinya....

Tahun itu juga aku lalui sejarah luka.......... Apakah cerita luka itu.......... Aku tidak perlu cerita.... kerana cerita luka itu akan melemahkan jiwa seorang AKU...... mengaibkan diri seorang AKU.... membuat air mata seorang AKU tidak akan berhenti mengalir laju......

AKU yang ku gelar AKU ini seorang ibu pada 2 pasang anak-anak yang menjadi tunggak kekuatan jiwa seorang AKU.....

AKU seorang IBU ini harus bangkit dari sejarah silam yang merenyukkan hati seorang AKU.... dan AKU tahu AKU ini masih kuat untuk.. berdiri.. untuk bangun... meredah onak dan duri.. bah kan mengejar sejalur pelangi yang entah bila akan menjelma....

Namun seorang AKU ini akan tetap menunggu PELANGI itu!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: