DIDEKITE

AKU seorang insan.. seperti juga orang lain yang ingin menjadi seperti pepatah orang tua-tua dahulu kala.."Kalau tidak boleh menjadi garam yang memasinkan ikan..... JANGAN pula menjadi lalat yang membusukkan ikan.."



Search This Blog

Tuesday, January 19, 2010

YANG SEBENARNYA...


*I awake all filled with you... YOUR image allow my seases no rest............*


30 Disember 2009..... pengakhir cerita itu.. keputusannya muktamad... AKU sebagai AKU telan kepahitan itu bersama DIA....


31 Disember 2009...... Air mata sebagai pencerita.......bersatu dari dua menjadi satu...


4 Januari 2010....... AKU sebagai ibu pada 4 anak-anak AKU kini sibuk dengan dunia kerjaya bercampur dengan dunia persekolahan.. tapi sebagai AKU.... tetap redha...


5 Januari 2010...... AKU sebagai AKU yang BRUTAL dan BERANI.... merempuh bandaraya KUALA LUMPUR dengan satu tekad.......dan berjaya mencapai DUA tujuan...... Dan hari ini AKU dan DIA... redha dengan ketentuan takdir............


6 Januari 2010...... DIA telah pergi jauh dari hidup AKU dan anak-anak aku...........


Hingga saat itu AKU tunggu dengan setia berita dari DIA.............. tetap ku tunggu..........

No comments: