DIDEKITE

AKU seorang insan.. seperti juga orang lain yang ingin menjadi seperti pepatah orang tua-tua dahulu kala.."Kalau tidak boleh menjadi garam yang memasinkan ikan..... JANGAN pula menjadi lalat yang membusukkan ikan.."



Search This Blog

Friday, January 22, 2010

AKU GEMBIRA

*I awake all filled with you... YOUR image allow my seases no rest............*

Hari ini jam 4.59... msg.. itu ku terima.. Alhamdulillah syukur.. rezeki anak-anak mungkin..... Dan aku juga sudah pasrah.... Aku sudah tidak boleh mengharap orang... Orang mungkin sibuk dengan hal mereka sendiri... Mulai hari ini aku kena berdiri dia atas dua kakiku dengan berpegang pada kekuatan kaki-kaki kecil anak-anak yang aku sayang.... Aku kena berhenti mencari satu dahan berpaut...... Kerana dahan itu juga perlu berpaut pada yang lain...

Buat anak-anak.... Ibu akan tetap teguh berdiri.... dengan kekuatan hati dan jiwa yang tidak berbelah bagi demi kamu semua.. Kerana apa... kerana ibu sayang sangat-sangat pada kamu semua... Apa yang penting... Apa yang ibu mahukan dalam hidup hanya kamu semua berjaya hingga sampai ke puncak.... dengan imej yang baik serta iman yang teguh kerana itulah nilai diri yang tidak mungkin dapat kita beli dengan wang ringgit sayang...............
"...Cut the long story short... make it simple and sweet....."

No comments: