DIDEKITE

AKU seorang insan.. seperti juga orang lain yang ingin menjadi seperti pepatah orang tua-tua dahulu kala.."Kalau tidak boleh menjadi garam yang memasinkan ikan..... JANGAN pula menjadi lalat yang membusukkan ikan.."



Search This Blog

Tuesday, January 19, 2010

KAWIN MAK CHUK 19 DISEMBER 2009

Kami keluarga besar




ABANGKU.. yang sentiasa tidak melepaskan peluang... lagu AZURA wajib.... ho..ho...













Cendol menu wajib tiap majlis kawin umah mak..













Si bujang kami..




























Kak Pah dan Shila....





Kumpulan BALE-BALE

























Kadi Jais yang nikahkan adik aku..
























Muffin yang dibuat oleh Liza.. adik keempat aku..













Tempahan khas dari Jitra oleh Along...






















































*I awake all filled with you... YOUR image allow my seases no rest............*








































Hari ini selamat adik bongsu aku dinikahkan dengan buah hatinya... Muhammad Firdaus.. sama gomok dan sama padan...... Buat adik kesayanganku.....Walaupun kau dah dimiliki.. kau tetap adik aku... yang ngomok.... yang banyak songeh... yang bertuah.. dan disayangi......








































No comments: