DIDEKITE

AKU seorang insan.. seperti juga orang lain yang ingin menjadi seperti pepatah orang tua-tua dahulu kala.."Kalau tidak boleh menjadi garam yang memasinkan ikan..... JANGAN pula menjadi lalat yang membusukkan ikan.."



Search This Blog

Tuesday, January 19, 2010

2010 YANG TELAH MENJELMA

*I awake all filled with you... YOUR image allow my seases no rest............*

Sudah lama aku tidak menulis di ruang ini....... Banyak peristiwa-peristiwa yang berlaku sepanjang beberapa bulan ini yang buat aku benar-benar tidak bermaya untuk meneruskan blog aku ni.....

Namun apa yang pasti.... Aku perlu bangkit demi kasih sayang aku pada anak-anak.... Mereka sekarang adalah kekuatan aku......jiwa aku...... nyawa aku........
Mulai sekarang... aku akan cuba terus menulis.. dan terus menulis... untuk meluahkan apa yang berbuku di hati.. pasal aku.. diri aku.. anak aku.. kerja aku.. keliling aku.... apa saja pasal aku....boleh x......

No comments: