DIDEKITE

AKU seorang insan.. seperti juga orang lain yang ingin menjadi seperti pepatah orang tua-tua dahulu kala.."Kalau tidak boleh menjadi garam yang memasinkan ikan..... JANGAN pula menjadi lalat yang membusukkan ikan.."



Search This Blog

Thursday, May 25, 2006

ADIK BERSUKAN
















Hari ini adik bersukan...malangnya..ayah serta kakak dan abang tak dapat join sama tenguk adik bersukan sebab memasing kerja dan sekolah... so hanya ibu yang sempat bersama adik....yang cute dan comel bam bam nih...

Malangnya waktu perbarisan.....adik dan kawan-kawan yang sebesor dia semua buat perangai..kena ibu-ibu jalan sama ikuti perbarisan hingga tamat.... Adik masuk acara lumba lari 100 meter..dapat no.2..tu pun ibu ikut berlari..... dan malangnya masa penyampaian hadiah..adik tak larat nak tunggu..panas..ibu bawak balik ke ofis..dan cikgu sal tolong ambilkan piala..time balik dari nusery tenguk piala dah bertukar jadi no.lima..nasiblah..nak buat camner........janji adik seronok....dan ini acara terakhir adik kat nusery..sebab start bulan Julai ni adik akan duk ngan Tok Chah........ selamat tinggal neseri dan kengkawan serta cikgu semua..tima kasih daun keladi... adik cayang sumuer......muah!!!!

No comments: