DIDEKITE

AKU seorang insan.. seperti juga orang lain yang ingin menjadi seperti pepatah orang tua-tua dahulu kala.."Kalau tidak boleh menjadi garam yang memasinkan ikan..... JANGAN pula menjadi lalat yang membusukkan ikan.."



Search This Blog

Thursday, May 11, 2006

KESUNYIAN

Hari ini aku kesunyian diapit oleh jantan-jantan IG.... Ida ada periksa..si Sal balik kampung..... Ida ngan Sal mesti ingat aku marah sebab dia orang tak dapat jadi model..ari tu..tak la...cuma aku ni jenis terus terang...mungkin cara terus terang aku dia orang ingat lain..tapi aku tak apa-apa..... jangan takutlah wai adik-adikku...... aku tetap sayang korang muahh..... dan sayang lagi ngan Fara...muahmuahmuahmuah...yang jadi penyelamat keadaan...dan muah..muah.muah..buat Yan dan Nida.........
Aku call Ida ucap selamat berjaya dan minta no password pc..sebab pc aku tengah repai dek Si BO...... sebab banyak kerja aku nak buat..nak masuk cuti..nak edit ISO...... emmmmm..peningnya buat kerja ISO ni....... rasanya menaip lebih menyeronokkan dari mengedit...kerja orang......WAAAAAAAAA....
Komputer aku telah dibarai dek BOTAK..adus..geramnya aku..sebab ISO yang telah diedit habih tak tau gi mane......... penatnya...makkkkkkkkk tolong...!!!!

No comments: