DIDEKITE

AKU seorang insan.. seperti juga orang lain yang ingin menjadi seperti pepatah orang tua-tua dahulu kala.."Kalau tidak boleh menjadi garam yang memasinkan ikan..... JANGAN pula menjadi lalat yang membusukkan ikan.."



Search This Blog

Wednesday, May 10, 2006

MODEL 2

Hari ini aku cuti.... ha..apa lagi jadi model si Yan pulak (kawan Mira)...facial muka dan buat rawatan kuku tangan dan kuku kaki..hasilnya...cantik sungguh kuku tangan dan kuku kakiku..keko....... ha..ha.... muka aku yang berbelak kerana bertudungpun dah nampak kurang....bagus sungguh hasilnya.... percuma..siapa tak nak.... janji korban cuti..no hal..nak cantik punya pasal...!!!!!

Nak jadi cerita si Sal ngan Ida yang janji nak jadi model.. tak dapat pulak nak join..... so nasib baik Yan dan Nida jadi penyelamat....... alhamdulillah...... dan mereka pun gembira...... selamat si Mira dan si Ila....

Tengahari time rehat..balik sekejap ngan Mira..soru...sempat ambil along ngan angah dari sekolah..pas tu 1.30 gerak ke SCP..cari purse..purse aku dah koyak giler... gi masuk Parkson..allah mak..aku berkenan ngan satu beg tu..harganya hampir RM159..jadi RM 56 jer......adus..... tunggu gaji ler kalau ader rezeki.... pas tu hujan lebat kat luar bangunan..berlari ler..amoks...dua ekoq ni..masuk ke blok B..... sambung buat kuku ...... his...canti kukuku....he..he..he

No comments: