DIDEKITE

AKU seorang insan.. seperti juga orang lain yang ingin menjadi seperti pepatah orang tua-tua dahulu kala.."Kalau tidak boleh menjadi garam yang memasinkan ikan..... JANGAN pula menjadi lalat yang membusukkan ikan.."



Search This Blog

Saturday, May 20, 2006

HARI JADI TATIK

Hari ni aku ot..gak... siap Prsedur Audit Dalaman.... pening sungguh...... petang ni ija buat besdey anak dia..untuk dua orang sekali...Tatik dan Firdaus........ makan besarlah ni ari rumah mak...

Petang tu sebelum majlis..mak ngan wan berbalah sikit..pasal busu ler......entahlah..pening aku..wan ni nama jer duk rumah mak..tapi asyik dok menangkan busu yang tak sedar dek untung tu..... tak tau lah aku..harap wan lebih sedar dan lebih prihatin sikit kat emak.....
Juan pulak datang..tak abih lagi kes dia ngan bini dia..entahlah..semua adik beradik nasihatkan dia suruh lepas ajelah..susah bela orang yang dah tak betul ni..berubat tak mau..masuk hospital tak mau..ubat tak mau makan.... sedangkan dia nak kerja..tak tentu arah..dah lah kontrak...pening jugak aku ngenangkan semua ni....harap semuanya akan berakhir dengan baik..keputusan di tangan dia...yang nak menanggung dia.... so tepuk dada tanya selera.......

No comments: