DIDEKITE

AKU seorang insan.. seperti juga orang lain yang ingin menjadi seperti pepatah orang tua-tua dahulu kala.."Kalau tidak boleh menjadi garam yang memasinkan ikan..... JANGAN pula menjadi lalat yang membusukkan ikan.."



Search This Blog

Friday, May 19, 2006

EDITING AKU YANG TERAKHIR

Hari ni..OT cam biasa...tengah edit Manual Kualiti....siap juga akhirnya....petang lebih kurang jam 6.00 petang baru balik...Sal tolong baca..dan semak..kalau tak ..pening aku..70 muka surat tuh....!

Aku kena siap cepat..semua prosedur nak di edit..sebab minggu depan aku kena pi A' Famosa..kursus Protokol dan Etika..pas tu pi Tiara Beach Resort PD... Semakan Audit Dalaman..pas tu gi Sabab...kursus Pembantu Tadbir Cemerlang.....

Ke A'Famosa..aku bawak famili...... lebih tu aku support ler... ofis bayar utk kursus jer.... sempena ulang tahun perkahwinan kami yang ke 11 tahun........ betul-betul istimewa....insyallah.....

No comments: